De 'plaat' en z'n verhaal (foto 7 uit de collage)

.....'k heb zelfs getwijfeld over België.....

Nou, daar hebben wij geen moment over getwijfeld toen we in 2018 gevraagd werden om een appartement aan zee in te richten in Oostende. Factor-W goes abroad!
Het was ons al diverse malen voorspelt. Wij zouden ooit in het buitenland werkzaam zijn. Tja, daar kun je jezelf natuurlijk van alles bij inbeelden. Wij hadden al de wildste visioenen en zagen onszelf in Italië of een ander warm land een luxe villa inrichten. Heerlijk! Werken en daarnaast genieten van de mooie omgeving en het prachtige weer. Hahahahaaaa! Keep on dreaming.........  

En toch kwamen we in 2018 in het buitenland terecht. Ja duh! Het werd dan wel niet het mooie zonnige Italië maar buitenland is het zeker weten. Een mooi gevolg van de beste reclame die wij ons maar kunnen wensen, 'mond tot mond' reclame. Want ja, een bedrijf opzetten en runnen bestaat voor een groot deel uit netwerken en jezelf zichtbaar maken voor je doelgroep. Maar dat is nog niet zo eenvoudig vonden wij. En al helemaal niet als je er geen ervaring mee hebt en geen budget om er een goed bureau voor in te schakelen. Dus rommelden wij maar wat aan in de beginjaren. Je wil niet weten wat wij allemaal hebben ondernomen om Factor-W zichtbaar te maken voor de buitenwereld. Om onszelf op de kaart te zetten als interieuronwerp studio en op die kaart te behouden. Daar zaten hele leuke dingen bij die op zich best nog wel een beetje resultaat opleverden. Zo hebben we gratis interieuradviezen gegeven bij de plaatselijke meubelzaak. En we hebben een aantal keileuke workshops gehouden en ons bedrijf gepresenteerd op diverse kleinschalige evenementen en beurzen. Toen wij onze opleiding tot Feng Shui Proffesionals hadden afgerond hebben we zelfs een lezing gegeven over deze bijzondere omgevingspsychologie die vanaf dat moment het fundament onder onze visie werd. En om de aandacht van de zakelijke markt op ons te vestigen dachten we dat het wel handig zou zijn om lid te worden van een business netwerkclub.
Maar na verloop van tijd is ons één ding heel erg duidelijk geworden. Netwerken is zeker belangrijk, maar zeker zo belangrijk is het afleveren van een geweldig product, een insprirerend en verrassend eindresultaat. Dat een opdrachtgever gewoonweg keitevreden is en zich helemaal happy voelt met wat wij voor hem hebben bedacht en uitgevoerd. Want dan komt de 'mond op mond' reclame vanzelf op gang. Zo trek je ook meteen de juiste doelgroep naar je toe en wordt het er alleen maar leuker en beter van allemaal.

Oostende België was dus ons eerste uitstapje naar het buitenland. Geweldig vonden wij het om dit nieuwbouw appartement te mogen inrichten voor onze opdrachtgever. Nadat we het interieurontwerp hadden uitgewerkt hebben we ook de inkoop mogen begeleiden en de gehele planning en realisatie mogen verzorgen. Paulien is een kei in plannen dus dat komt altijd helemaal goed. Aangezien we natuurlijk wel een paar keer op werkbezoek moesten in Oostende hebben we dit maar gecombineerd met een paar snipperdagen zodat we ook nog konden genieten van deze leuke stad en het strand. Zo had Dian ook nog mooi de gelegenheid een paar prachtige plaatjes te schieten waarvan er één verwerkt is in de Stylepad wand die in het interieur is geplaatst.

Dus! Mochten jullie nou een appartement of vakantiehuis in het buitenland bezitten (of iemand kennen die zo'n mooi optrekje bezit) en deze kan wel een make-over gebruiken? Bel ons dan gerust! Wij maken onze dromen graag waar en kijken er naar uit ooit een opdracht te mogen vervullen in een heerlijk zonnig oord in het buitenland. Over 'mond tot mond' reclame gesproken.  :)

« Naar het overzicht

SITEMAP | CONTACT | ALGEMENE VOORWAARDEN | DISCLAIMER | PRIVACY POLICY